Under stallets öppettider är alla barn och ungdomar välkomna att spendera sin fritid hos oss. Flera dagar i veckan har vi personal i stallet som håller i aktiviteter. Stallvärdar finns i stallet på eftermiddagar och kvällar måndag till fredag och dagtid på lördag.

Här presenteras aktiviteter som hålls av personal. Fler datum och aktiviteter läggs till efterhand! Alla aktiviteter är gratis och finansieras med hjälp av projektstöd från Ridsportförbundet. Utöver det anordnar Ungdomssektionen flera aktiviteter per termin.

Stallkul

Måndagar kl. 14,30 – 16,30, efter skolan är du som är mellan 7 – 12 år välkommen!

Vi startar upp måndag den 28 augusti och håller på till och med 18 december, med undantag vecka 44 då det är uppehåll samt röda dagar då stallet är stängt.

Vad gör vi under eftermiddagen?

• Mellan 14,30 -15,00 serveras det mellanmål.
  • Sen blir det pyssel med hästarna ex. borsta, fläta m.m.

Ingen föranmälan behövs utan det är bara att komma! Även icke medlemmar är välkomna!

Första gången följer ansvarig vuxen med in i klubbhuset och lämnar över barnet till personalen och fyller i ett papper med kontaktuppgifter om vi behöver få tag på målsman. Detta papper finns även nedan där ni kan skriva ut det och barnet tar med sig det första gången.

Kontaktinfo Stallkul.docx

Välkomna!